Рroyektlərimiz | 54 |
Daxili telemakretinq (dəq.) | 2250000 |
Xaric olunan telemarketinq (dəq.) | 1095000 |
ASA (san.) | 11 |
AR % | 97 |
SL | 98 |
Hər hansı bir şirkətin əhali arasında populyarlığını təmin edən göstəricilərdən biri onun müştəriləri ilə daim ünsiyyətdə olmasıdır. Müştərilərin loyallığını artıran əsas göstəricilərdən biri operativlikdir.
Sizə 247 prinsipi ilə çalışan Zəng Mərkəzini təqdim edirik
• Tibb müəssisələri üçün.
• Zəmanətli məhsul təqdim edən şirkətlər üçün.
• Turizm şirkətləri üçün.
• Ticarət və istehsal şirkətləri üçün.
• Baş ofisləri xarici ölkələrdə yerləşən şirkətlər üçün.
• Bank və sığorta şirkətləri üçün.
Xidmətin vasitəsi ilə müştəriləriniz keçirilən yeni aksiyalar haqqında da ətraflı məlumat əldə edə biləcəklər.
1. Bizim əməkdaşlarımız şirkətiniz haqqında bütün ətraflı məlumatı əldə edirlər (o cümlədən yeni kampaniya və aksiyalar haqqında).
2. Sizin zənglərinizi cavablandırmaq üçün xüsusi operatorlar təyin edilir.
3. Zənglərin aparılması üçün xüsusi ssenari hazırlanır.
4. Operatorlar daxil olan zəngləri cavablandırırlar.
5. Bütün zənglər haqqında ətraflı statistik hesabat hazırlanaraq Sizə ötürülür.
Məlumatlandırılma xidməti ilk öncə müştərilərinizn loyallığını artırmaqda Sizə yardımçı olacaq