Əsas>> Provayderlər üçün texniki dəstək

Provayderlər üçün texniki dəstək

İnternet və TV provayder xidmətlərini təqdim edən şirkətlərin əhali arasında populyarlığını təmin edən göstəricilərdən biri onların müştəriləri ilə daim ünsiyyətdə olmasıdır.
Lakin bu şirkətlər üçün zəng mərkəzi yaratmaq çoxlu vəsait tələb edir. Provayderlər üçün ən optimal seçim zəng mərkəzinin autsorsinqi xidmətidir.

“Provayderlər üçün texniki dəstək” xidməti özündə nələri birləşdirir:
• Daxil olan zəngləri cavablandırmaq üçün xüsusi ssenarinin hazırlanması.
• Daxil olan bütün müraciətlərin bizim operatorlarımız tərəfindən cavablandırılması.
• Ehtiyac yarandığı halda zəngin şirkətin məsul əməkdaşına yönləndirilməsi.
• Ətraflı hesabatların hazırlanması.



Xidməti niyə bizdən sifariş etməlisiniz?

• Siz 24/7 prinsipi ilə çalışan zəng mərkəzi əldə edirsiniz.
• Bütün operatorlar mütamadi olaraq kurslar və treninqlər keçirlər.
• Siz xərclərə qənaət edirsiniz.
• Bütün müraciətlər haqqında ətraflı statistik hesabat əldə edirsiniz.

Sifarişlərin qəbulu
Bu xidmətin köməkliyi ilə biz istənilən sayda daxil olan sifarişləri qəbul edə bilərik.

Xidmətin üstünlükləri
• Zəng mərkəzimizin texniki imkanlarının köməkliyi ilə, biz istənilən sayda sifariş qəbul edə bilərik.
• Əməkdaşlıq haqqında müqavilənin imzalanmasından öncə, daxil olan zənglərin cavablandırılması üçün vahid ssenari hazırlanır.
• Operatorlarımız Sizin şirkətinizin təqdim etdiyi məhsul və xidmətlər haqqında bütün ətraflı məlumatı əldə etmək üçün xüsusi kurslar və treninqlər keçirlər.

Zəng mərkəzinə ismarıc

Zəng mərkəzimizdən test rejimində istifadə etmək üçün müraciət edin